Tuesday !

Hejka ! Dzis pisze tego posta już  dosyć późno ,ze względu ze wcześniej nie miałam czasu :/  W koncu zrobiło się troszeczkę cieplej,ale i tak nie ma tyle zdjęć ile bym chciała . Spieszyłam się bardzo i jest tylko ich kilka .Wakacje mijają trochę nudno wiec mam nadzieje ze sierpień chociaż nudny nie będzie ! Na początku sierpnia mam wesele ,kompletnie nie wiem jaka sukienkę  mam założyć :( Mimo ze do wesela  2 tygodnie ale lubię mieć wszystko zaplanowane przed ! Teraz siedząc przed komputerem i pisząc tego posta zastanawiam się nad tym kiedy będzie następny post i lepsze zdjęcia ! We wrześniu idę do szkoły średniej gdzie już odczuwam stres przed tym jak będzie w tej szkole .Idę na profil sama wiec  jakaś obawa zawsze jest ,ale ''Chcieć to móc '' wiec nie można się poddać mimo wszystko ! Teraz wszytko wydaje się fajnie nowa szkoła nowi znajomi ale to się wszystko okaże we wrześniu jak to będzie ! Mam nadzieje ze będę nadal zadowolona z tego profilu jak jestem teraz ;)


#OOTD 
Jeansy z wysokim stanem do tego koszulka biała z czarnymi napisami,conversy czerwone,torba i zegarek.Mam nadzieje ,ze się podobało ! Cześć !:D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Aliszja , Blogger