Autumn

Czescc ! Dzis przychodzę do was z nowym postem ! Zdjęcia robiłam od razu po szkole w czwartek . Znowu wspomnę ,ze nie mam zbytnio czasu na bloga i poświęcam mu troszeczkę czasu niestety :'(
Jest już koniec praktycznie września i  nie wiem czy tylko mi ten czas szybko zleciał wrzesień  ? W szkole przez cały wrzesień nauczyciele nie mogli wstawiać nam ocen niedostatecznych .Jak oni to mówią ''Czas ochronny'' ,choć ten czas ochronny już się kaczy :/ U was tez tak jest ? Dzis zasiadam przed komputerem z gorąca czekolada i myślę jaki będzie jutro wspaniały dzień ;) Dzis gdy przyszłam ze szkoły strasznie miałam popsuty humor :/ Ale teraz jest już dobrze gorąca czekolada , napisanie posta i glosna muzyka swojego ulubionego zespołu  zdecydowanie stawia na nogi ! Mam zamiar nagrać coś na bloga(filmik ) choć to jest jeszcze nie pewne ;)
OOTD 
Bluzka różowa,spodnie niebieskie jeansy,czarne buty oraz czarna bamberka i naszyjnik ;)
Plecak Vans : https://www.zalando.pl/vans-realm-plecak-black-va251h01m-q11.html
Instagram:https://www.instagram.com/alicjajaworska/








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Aliszja , Blogger